м Львів вул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
0632886222
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
Осьовий шарнір, рульова тяга FAI AUTOPARTS SS7257
Нет в наличии
Країна виробництва: Великобритания
Бренд-виробник: FAI AUTOPARTS
Артикул запчастини: SS7257
Бренд-виробник: FAI AUTOPARTS
Артикул запчастини: SS7257

Характеристики
Вага, кг] | 0,7 |
Необхідна кількість | 2 |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
BMW | 32106784716 |
Аналоги для FAI AUTOPARTS SS7257
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
BMW 32106784716 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 1 | 1 день | 6741 грн | |
FEBI BILSTEIN 34253 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 5 | 6 днів | 682 грн | |
FEBI BILSTEIN 39677 | Поперечна рульова тяга | 5 | 6 днів | 1485 грн | |
FEBI BILSTEIN 40091 | Поперечна рульова тяга | 5 | 6 днів | 1995 грн | |
OPTIMAL G2-1181 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 1 | 7 днів | 609 грн | |
MEYLE 316 031 0011 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 5 | 9 днів | 853 грн | |
MEYLE 316 050 0080/HD | Комплектуючі керма, підвіска колеса | 4 | 9 днів | 24789 грн | |
SWAG 20 94 0091 | Поперечна рульова тяга | 1 | 4 дня | 1946 грн | |
KAWE FL0070-C | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
BENDIX 043258B | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 34253 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 39673 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 39677 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 40091 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
OPTIMAL G2-1181 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
MEYLE 316 031 0011 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
MEYLE 316 050 0080/HD | Комплектуючі керма, підвіска колеса | - | - | - | - |
SWAG 20 93 4253 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 0091 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FLENNOR FL0070-C | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5670 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5670 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) | 2.4 JTD | 2003 (червень) - 2006 (травень) | 2387 | 120кВт - 163к.с. | 841 M.000, 841 N.000, Дизель |
BMW 5 (F10, F18) | 518 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
518 d | 2013 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
520 d | 2010 (березень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель | |
520 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
520 d xDrive | 2013 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
520 d xDrive | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 A, Бензин | |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 120кВт - 163к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
523 i | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2996 | 150кВт - 204к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d | 2010 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 150кВт - 204к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
528 i | 2010 (лютий) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N53 B30 A, N53 B30 A, Бензин | |
528 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
528 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
530 d | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
530 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 200кВт - 272к.с. | N53 B30 A, N53 B30 A, Бензин | |
535 d | 2010 (серпень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2011 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2010 (лютий) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i | 2013 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i xDrive | 2013 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i xDrive | 2010 (серпень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
ActiveHybrid | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
M 550 d xDrive | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
M5 | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 5 Gran Turismo (F07) | 520 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
530 d | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2010 (липень) - йде виробництво | 2993 | 155кВт - 211к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
535 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2012 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2012 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i | 2009 (жовтень) - 2010 (грудень) | 4395 | 298кВт - 405к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i xDrive | 2012 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
BMW 5 Touring (F11) | 518 d | 2014 (травень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
518 d | 2013 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
520 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель | |
520 d | 2014 (травень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
520 d xDrive | 2013 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
520 d xDrive | 2014 (травень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 A, Бензин | |
523 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 150кВт - 204к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 150кВт - 204к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
528 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
528 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
528 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
530 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 200кВт - 272к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
535 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2013 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
M 550 d xDrive | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
BMW 6 Gran Coupe (F06) | 640 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 d xDrive | 2013 (січень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
640 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
640 i xDrive | 2013 (січень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
BMW 6 кабрио (F12) | 640 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
640 i xDrive | 2013 (січень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
650 i | 2011 (вересень) - 2012 (грудень) | 4395 | 298кВт - 405к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 407к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2012 (січень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 6 купе (F13) | 640 d | 2010 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
640 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
640 i xDrive | 2013 (січень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2011 (вересень) - 2012 (грудень) | 4395 | 298кВт - 405к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
650 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 407к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2012 (січень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 7 (F01, F02, F03, F04) | 730 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель |
730 d | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
730 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
730 i | 2008 (червень) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N52 B30 A, N52 B30 BF, Бензин | |
740 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d | 2009 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 225кВт - 306к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d xDrive | 2009 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 225кВт - 306к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 i | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, N55 B30 A, Бензин | |
740 i | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N54 B30 A, Бензин | |
740 i, Li xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
750 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
750 i | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
750 i | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
750 i xDrive | 2009 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
750 i xDrive | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
760 i | 2009 (вересень) - йде виробництво | 5972 | 400кВт - 544к.с. | N74 B60 A, N74 B60 A, Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2010 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2010 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 342кВт - 465к.с. | N63 B44 A, N63 B44 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 260кВт - 354к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин |
SS7257 FAI AUTOPARTS Осьовий шарнір, рульова тяга купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить SS7257 FAI AUTOPARTS Осьовий шарнір, рульова тяга по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если SS7257 FAI AUTOPARTS нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22