м Львів вул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
0632886222
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга FEBI BILSTEIN 44288
Нет в наличии
Країна виробництва: Германия
Бренд-виробник: FEBI BILSTEIN
Артикул запчастини: 44288
Бренд-виробник: FEBI BILSTEIN
Артикул запчастини: 44288

Характеристики
Вага, кг] | 1,34 |
Довжина [мм] | 332 |
Зовнішнє різьблення [мм] | M14 x 1,5 |
Зовнішнє різьблення [мм] | M16 x 1,5 |
Необхідна кількість | 1 |
Парні номери артикулів | 44287 |
Сторона встановлення | передній міст праворуч |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
BMW | 32 10 6 799 965 |
BMW | 32 10 6 799 965 S1 |
Аналоги для FEBI BILSTEIN 44288
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
BMW 32 10 6 799 965 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | 1 | 2 дня | 15597 грн | |
KAWE FL10404-A | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
OPTIMAL G0-724 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4288 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
A.B.S. 250331 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FLENNOR FL10404-A | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
AYD 9512688 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
BMW 1 (F20) | 114 d | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | N47 D16 A, Дизель | |
116 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 i | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 i | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 135 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 1 (F21) | 114 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 i | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 135 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 2 купе (F22, F87) | 218 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
220 d | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
220 d | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
225 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
M 235 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 (F30, F35, F80) | 316 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
325 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
325 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
330 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 Gran Turismo (F34) | 318 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
318 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2013 (березень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 120кВт - 163к.с. | N20 B20 A, N20 B20 B, Бензин | |
320 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (липень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 Touring (F31) | 316 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
318 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
330 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 кабрио (F33, F83) | 420 d | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель |
420 d | 2013 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
428 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
435 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 купе (F32, F82) | 420 d | 2013 (липень) - 2015 (березень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
420 d | 2013 (липень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
420 i | 2013 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 120кВт - 163к.с. | N20 B20 A, N20 B20 B, Бензин | |
420 i | 2013 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
428 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
430 d | 2013 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин |
44288 FEBI BILSTEIN Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить 44288 FEBI BILSTEIN Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если 44288 FEBI BILSTEIN нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22