м Львів вул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
0632886222
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
Наконечник поперечної кермової тяги FIRST LINE FTR5668
Нет в наличии
Бренд-виробник: FIRST LINE
Артикул запчастини: FTR5668
Артикул запчастини: FTR5668

Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
BMW | 32106784790 |
Аналоги для FIRST LINE FTR5668
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
SPIDAN 51013 | Наконечник поперечної кермової тяги | 3 | 4 дня | 1392 грн | |
MONROE L11126 | Наконечник поперечної кермової тяги | 2 | 1 день | 858 грн | |
DELPHI TA2707 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 2 дня | 649 грн | |
FEBI BILSTEIN 39675 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 2 дня | 811 грн | |
OPTIMAL G1-1439 | Наконечник поперечної кермової тяги | 2 | 4 дня | 886 грн | |
MAPCO 54636 | Наконечник поперечної кермової тяги | 5 | 5 днів | 771 грн | |
MOOG BM-ES-10441 | Наконечник поперечної кермової тяги | 2 | 2 дня | 926 грн | |
SIDEM 21538 | Наконечник поперечної кермової тяги | 5 | 4 дня | 939 грн | |
MEYLE 316 020 0024 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 9 днів | 1192 грн | |
MEYLE 316 050 0080/HD | Комплектуючі керма, підвіска колеса | 4 | 9 днів | 24789 грн | |
SWAG 20 93 9675 | Наконечник поперечної кермової тяги | 2 | 4 дня | 1142 грн | |
TALOSA 42-07760 | Наконечник поперечної кермової тяги | 2 | 1 день | 613 грн | |
KAWE FL10232-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOTAQUIP LVTR1534 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SPIDAN 51013 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MONROE L11126 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BENDIX 043874B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
DELPHI TA2707 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
METZGER 54045111 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 39671 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 39675 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OPTIMAL G1-1439 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAPCO 54636 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOOG BM-ES-10441 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SIDEM 21538 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 316 020 0024 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 316 050 0080/HD | Комплектуючі керма, підвіска колеса | - | - | - | - |
SWAG 20 93 9675 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230886 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FLENNOR FL10232-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FAI AUTOPARTS SS7354 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TOPRAN 502 176 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TALOSA 42-07760 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
G.U.D GSP201283 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
BMW 5 (F10, F18) | 518 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
518 d | 2013 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
520 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
520 d | 2010 (березень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель | |
520 d xDrive | 2013 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
520 d xDrive | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 120кВт - 163к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 A, Бензин | |
523 i | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2996 | 150кВт - 204к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
523 i | 2010 (березень) - йде виробництво | 2497 | 150кВт - 204к.с. | N52 B25 A, Бензин | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d | 2010 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 150кВт - 204к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
528 i | 2010 (лютий) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N53 B30 A, N53 B30 A, Бензин | |
528 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
528 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
530 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
530 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 200кВт - 272к.с. | N53 B30 A, N53 B30 A, Бензин | |
535 d | 2010 (серпень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, N55 B30 A, Бензин | |
535 i | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2011 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2010 (лютий) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i | 2013 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i xDrive | 2010 (серпень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i xDrive | 2013 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
ActiveHybrid | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
M 550 d xDrive | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
M5 | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 5 Gran Turismo (F07) | 520 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
530 d | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2010 (липень) - йде виробництво | 2993 | 155кВт - 211к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
535 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2012 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2012 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i xDrive | 2012 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
BMW 5 Touring (F11) | 520 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 A, Бензин | |
523 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 150кВт - 204к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
525 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 150кВт - 204к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
528 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
528 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
528 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
530 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 200кВт - 272к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
535 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
M 550 d xDrive | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
BMW 6 Gran Coupe (F06) | 640 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
BMW 6 кабрио (F12) | 640 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
640 i | 2011 (березень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
650 i | 2011 (березень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 407к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2012 (січень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 6 купе (F13) | 640 d | 2010 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
640 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
650 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 407к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2012 (січень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 7 (F01, F02, F03, F04) | 730 d | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель |
730 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
730 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
730 i | 2008 (червень) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N52 B30 A, N52 B30 BF, Бензин | |
740 d | 2009 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 225кВт - 306к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d xDrive | 2009 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 225кВт - 306к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 i | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, N55 B30 A, Бензин | |
740 i | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N54 B30 A, Бензин | |
740 i, Li xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
750 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
750 i | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
750 i | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
750 i xDrive | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
750 i xDrive | 2009 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
760 i | 2009 (вересень) - йде виробництво | 5972 | 400кВт - 544к.с. | N74 B60 A, N74 B60 A, Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 260кВт - 354к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2010 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 342кВт - 465к.с. | N63 B44 A, N63 B44 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2010 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, Электричество / Бензин |
FTR5668 FIRST LINE Наконечник поперечної кермової тяги купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить FTR5668 FIRST LINE Наконечник поперечної кермової тяги по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если FTR5668 FIRST LINE нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22