м Львів вул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
0632886222
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
Осьовий шарнір, рульова тяга HERTH+BUSS JAKOPARTS J4840534
Нет в наличии
Країна виробництва: Германия
Бренд-виробник: HERTH+BUSS JAKOPARTS
Артикул запчастини: J4840534
Бренд-виробник: HERTH+BUSS JAKOPARTS
Артикул запчастини: J4840534

Характеристики
| Довжина [мм] | 242,6 |
| Розмір різьблення 1 | M16x1,5 |
| Розмір різьблення 2 | M16x1,5 |
Номери оригіналів
| Виробник | Артикул |
|---|---|
| HYUNDAI | 57724-1J000 |
| KIA | 57724-1J000 |
Аналоги для HERTH+BUSS JAKOPARTS J4840534
| Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
|---|---|---|---|---|---|
| FEBI BILSTEIN 41940 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 3 | 4 дня | 737 грн | |
| SWAG 90 94 1940 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 1 | 4 дня | 863 грн | |
| JAPANPARTS RD-H18 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 3 | 2 дня | 438 грн | |
| A.B.S. 240608 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 5 | 4 дня | 503 грн | |
| ASHIKA 103-0H-H18 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 4 | 4 дня | 504 грн | |
| BLUE PRINT ADG087176 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 1 | 4 дня | 746 грн | |
| MAGNETI MARELLI 600000145880 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FEBI BILSTEIN 41940 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MAPCO 52506 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MEYLE 37-16 031 0018 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| SWAG 90 94 1940 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| JAPANPARTS RD-H18 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| TRW JAR1284 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| KAVO PARTS STR-3037 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| A.B.S. 240608 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| NIPPARTS N4840527 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| ASHIKA 103-0H-H18 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| JP GROUP 3544501209 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FENOX SP40017 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| BLUE PRINT ADG087176 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| FIRST LINE FTR5544 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| ASHUKI 1452-7250 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| BORG & BECK BTR5544 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| JAPKO 103H18 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| MDR MRE-8H18 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
| G.U.D GSP101257 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
| Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
|---|---|---|---|---|---|
| HYUNDAI i20 (PB, PBT) | 1.1 CRDi | 2012 (березень) - йде виробництво | 1120 | 55кВт - 75к.с. | D3FA, Дизель |
| 1.2 | 2008 (вересень) - йде виробництво | 1248 | 57кВт - 78к.с. | G4LA, Бензин | |
| 1.2 | 2012 (березень) - йде виробництво | 1248 | 63кВт - 86к.с. | G4LA, Бензин | |
| 1.4 | 2008 (вересень) - йде виробництво | 1396 | 74кВт - 101к.с. | G4FA, Бензин | |
| 1.4 CRDi | 2009 (серпень) - йде виробництво | 1396 | 55кВт - 75к.с. | D4FC, Дизель | |
| 1.4 CRDi | 2008 (серпень) - йде виробництво | 1396 | 66кВт - 90к.с. | D4FC, Дизель | |
| 1.6 | 2008 (вересень) - йде виробництво | 1591 | 93кВт - 126к.с. | G4FC, Бензин | |
| 1.6 CRDi | 2009 (січень) - йде виробництво | 1582 | 94кВт - 128к.с. | D4FB, Дизель | |
| 1.6 CRDi | 2008 (вересень) - йде виробництво | 1582 | 85кВт - 116к.с. | D4FB, Дизель |
J4840534 HERTH+BUSS JAKOPARTS Осьовий шарнір, рульова тяга купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить J4840534 HERTH+BUSS JAKOPARTS Осьовий шарнір, рульова тяга по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если J4840534 HERTH+BUSS JAKOPARTS нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
