м Львів вул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
0632886222
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
Осьовий шарнір, рульова тяга LEMFORDER 36517 01
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|
2 | 2 дня | 1160 грн | |
2 | 1 день | 1176 грн | |
2 | 1 день | 1229 грн | |
2 | 1 день | 1232 грн | |
2 | 2 дня | 1236 грн | |
2 | 2 дня | 1261 грн | |
2 | 2 дня | 1699 грн |
Бренд-виробник: LEMFORDER
Артикул запчастини: 36517 01
Артикул запчастини: 36517 01

Характеристики
Сторона встановлення | з обох сторін |
Сторона встановлення | передній міст |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
BMW | 32 10 6 799 960 |
BMW | 32 10 6 799 965 |
BMW | 6 799 960 |
BMW | 6 799 965 |
Аналоги для LEMFORDER 36517 01
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
BMW 32 10 6 799 960 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 1 | 2 дня | 15597 грн | |
BMW 32 10 6 799 965 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 1 | 2 дня | 15597 грн | |
FEBI BILSTEIN 44283 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 1 | 2 дня | 795 грн | |
FEBI BILSTEIN 44285 | Поперечна рульова тяга | 2 | 1 день | 1897 грн | |
FEBI BILSTEIN 44286 | Поперечна рульова тяга | 2 | 1 день | 1897 грн | |
FEBI BILSTEIN 44297 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | 4 | 6 днів | 2569 грн | |
FEBI BILSTEIN 44298 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | 5 | 6 днів | 2569 грн | |
NK 5031546 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 1 | 2 дня | 410 грн | |
OPTIMAL G2-1238 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 1 | 7 днів | 593 грн | |
SIDEM 21016 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 5 | 4 дня | 737 грн | |
MEYLE 316 031 0012 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 2 | 2 дня | 1109 грн | |
SWAG 20 94 4283 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 2 | 2 дня | 791 грн | |
A.B.S. 240625 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 3 | 4 дня | 825 грн | |
RTS 92-99517 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 2 | 2 дня | 569 грн | |
SPIDAN 50878 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL QR3920S | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
METZGER 51025018 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44283 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44285 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44286 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44287 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44288 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44297 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44298 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
TRISCAN 8500 11211 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
NK 5031546 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
OPTIMAL G2-1238 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
MAPCO 54646 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
SIDEM 21016 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
MEYLE 316 031 0012 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4283 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4285 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4286 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4287 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4288 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4297 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4298 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
VAICO V20-1969 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
VAICO V20-1970 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
A.B.S. 240625 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
JP GROUP 1444501200 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
JP GROUP 1444501209 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
RTS 92-99517 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
BMW 1 (F20) | 114 d | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | N47 D16 A, Дизель | |
116 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 i | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2011 (січень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 175кВт - 238к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
125 i | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 135 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 1 (F21) | 114 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | N47 D16 A, Дизель | |
116 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 i | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 130кВт - 177к.с. | ||
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
125 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 175кВт - 238к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
125 i Flex | 2014 (серпень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин/этанол | |
M 135 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 2 кабрио (F23) | 220 d | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель |
220 i | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
228 i | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 235 i | 2014 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 2 купе (F22, F87) | 218 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
220 d | 2014 (березень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
220 d | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
220 d | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
220 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
225 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
228 i | 2014 (липень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
M 235 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 (F30, F35, F80) | 316 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
320 i | 2012 (березень) - йде виробництво | 1997 | 134кВт - 182к.с. | N20 B20 A, N20 B20 B, Бензин | |
320 i | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
325 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
328 i Flex | 2014 (серпень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин/этанол | |
330 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2011 (жовтень) - 2013 (липень) | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (січень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
BMW 3 Gran Turismo (F34) | 318 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
320 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2013 (березень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (липень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
330 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2013 (березень) - 2014 (березень) | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 Touring (F31) | 316 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
330 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2012 (січень) - 2013 (липень) | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 Gran Coupe (F36) | 418 d | 2014 (березень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
420 d | 2014 (березень) - 2015 (березень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
420 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
428 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 210кВт - 286к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
435 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 кабрио (F33, F83) | 420 d | 2013 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
420 i | 2014 (липень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
425 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
428 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
430 d | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 210кВт - 286к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
435 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 купе (F32, F82) | 420 d | 2013 (липень) - 2015 (березень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
420 i | 2013 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
425 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
428 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
430 d | 2013 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
430 d | 2013 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 210кВт - 286к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
435 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин |
36517 01 LEMFORDER Осьовий шарнір, рульова тяга купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить 36517 01 LEMFORDER Осьовий шарнір, рульова тяга по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если 36517 01 LEMFORDER нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22