м Львів вул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
0632886222
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
Наконечник поперечної кермової тяги MEYLE 316 020 0025
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|
2 | 2 дня | 1667 грн | |
1 | 1 день | 1667 грн | |
5 | 9 днів | 1686 грн | |
2 | 2 дня | 2200 грн |
Бренд-виробник: MEYLE
Артикул запчастини: 316 020 0025
Артикул запчастини: 316 020 0025

Характеристики
Довжина [мм] | 150 |
Парні номери артикулів | 316 020 0026 |
Розмір різьблення 1 | M14x1,5 |
Розмір різьблення 2 | M14x1,5 |
Сторона встановлення | передній міст праворуч |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
BMW | 32 10 6 799 967 |
Аналоги для MEYLE 316 020 0025
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
BMW 32 10 6 799 967 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 2 дня | 4766 грн | |
FEBI BILSTEIN 44282 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 4 дня | 1417 грн | |
OPTIMAL G1-1466 | Наконечник поперечної кермової тяги | 2 | 7 днів | 821 грн | |
SIDEM 21631 | Наконечник поперечної кермової тяги | 2 | 4 дня | 1064 грн | |
A.B.S. 230955 | Наконечник поперечної кермової тяги | 3 | 4 дня | 1310 грн | |
MAPCO 54648 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KAWE FL10409-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SPIDAN 51318 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL QR3919S | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
METZGER 54047612 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44280 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44282 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OPTIMAL G1-1466 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOOG BM-ES-10980 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SIDEM 21631 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4282 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
VAICO V20-1967 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OCAP 0288085 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230955 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FLENNOR FL10409-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1444601880 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1444601889 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TOPRAN 502 658 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5821 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5821 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
BMW 1 (F20) | 114 d | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1496 | 85кВт - 116к.с. | B37 D15 A, Дизель | |
116 d | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | N47 D16 A, Дизель | |
116 i | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 80кВт - 109к.с. | B38 B15 A, Бензин | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
118 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 100кВт - 136к.с. | B38 B15 A, Бензин | |
118 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
120 d | 2011 (січень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
120 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1598 | 130кВт - 177к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 165кВт - 224к.с. | B47 D20 B, Дизель | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 175кВт - 238к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
125 i | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 135 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M 135 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 1 (F21) | 114 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | N47 D16 A, Дизель | |
116 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1496 | 85кВт - 116к.с. | B37 D15 A, Дизель | |
116 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 80кВт - 109к.с. | B38 B15 A, Бензин | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
118 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 i | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 100кВт - 136к.с. | B38 B15 A, Бензин | |
120 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1598 | 130кВт - 177к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 165кВт - 224к.с. | B47 D20 B, Дизель | |
125 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
125 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 175кВт - 238к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 135 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M 135 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 2 кабрио (F23) | 218 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
218 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 100кВт - 136к.с. | B38 B15 A, B38 A15 MO, Бензин | |
220 d | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
220 i | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
225 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 165кВт - 224к.с. | B47 D20 B, Дизель | |
228 i | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 235 i | 2014 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 2 купе (F22, F87) | 218 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
218 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
218 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 100кВт - 136к.с. | B38 B15 A, B38 A15 MO, Бензин | |
220 d | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
220 d | 2014 (березень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
220 d | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
220 d xDrive | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
220 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
225 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
225 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 165кВт - 224к.с. | B47 D20 B, Дизель | |
228 i | 2014 (липень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
M 235 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M 235 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 (F30, F35, F80) | 316 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
318 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
318 i | 2015 (липень) - йде виробництво | 1499 | 100кВт - 136к.с. | B38 B15 A, Бензин | |
320 d | 2011 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
320 i | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
325 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
330 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2011 (жовтень) - 2013 (липень) | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (січень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
M3 | 2014 (січень) - йде виробництво | 2979 | 317кВт - 431к.с. | S55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 Gran Turismo (F34) | 318 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
318 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2013 (березень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2013 (травень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
325 d | 2013 (липень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
330 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (березень) - 2014 (березень) | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 Touring (F31) | 316 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
318 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
330 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2012 (січень) - 2013 (липень) | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 Gran Coupe (F36) | 418 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
418 d | 2014 (березень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
420 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
420 d | 2014 (березень) - 2015 (березень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
420 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
428 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 210кВт - 286к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
435 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 кабрио (F33, F83) | 420 d | 2013 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
420 d | 2013 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
420 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
420 i | 2014 (липень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
428 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
430 d | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 210кВт - 286к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
435 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M4 | 2014 (липень) - йде виробництво | 2979 | 317кВт - 431к.с. | S55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 купе (F32, F82) | 418 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
420 d | 2013 (липень) - 2015 (березень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
420 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
420 i | 2013 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
425 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
428 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
430 d | 2013 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
430 d | 2013 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 210кВт - 286к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
435 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M4 | 2014 (січень) - йде виробництво | 2979 | 317кВт - 431к.с. | S55 B30 A, Бензин |
316 020 0025 MEYLE Наконечник поперечної кермової тяги купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить 316 020 0025 MEYLE Наконечник поперечної кермової тяги по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если 316 020 0025 MEYLE нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22