м Львів вул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
0632886222
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
Наконечник поперечної кермової тяги MEYLE 316 020 0026
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|
2 | 2 дня | 1534 грн | |
1 | 2 дня | 1576 грн | |
2 | 2 дня | 2020 грн |
Бренд-виробник: MEYLE
Артикул запчастини: 316 020 0026
Артикул запчастини: 316 020 0026

Характеристики
Довжина [мм] | 150 |
Парні номери артикулів | 316 020 0025 |
Розмір різьблення 1 | M14x1,5 |
Розмір різьблення 2 | M14x1,5 |
Сторона встановлення | передній міст зліва |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
BMW | 32 10 6 799 966 |
Аналоги для MEYLE 316 020 0026
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
FEBI BILSTEIN 44281 | Наконечник поперечної кермової тяги | 5 | 4 дня | 1243 грн | |
OPTIMAL G1-1465 | Наконечник поперечної кермової тяги | 3 | 4 дня | 737 грн | |
SIDEM 21630 | Наконечник поперечної кермової тяги | 3 | 4 дня | 977 грн | |
A.B.S. 230954 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 4 дня | 1243 грн | |
MAPCO 54647 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
KAWE FL10408-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SPIDAN 51317 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL QR3918S | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
METZGER 54047511 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44279 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44281 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OPTIMAL G1-1465 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOOG BM-ES-10979 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SIDEM 21630 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4281 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
VAICO V20-1968 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
OCAP 0298085 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230954 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FLENNOR FL10408-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1444601870 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
JP GROUP 1444601879 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TOPRAN 502 657 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5820 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5820 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
BMW 1 (F20) | 114 d | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1496 | 85кВт - 116к.с. | B37 D15 A, Дизель | |
116 d | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | N47 D16 A, Дизель | |
116 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 80кВт - 109к.с. | B38 B15 A, Бензин | |
116 i | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 100кВт - 136к.с. | B38 B15 A, Бензин | |
118 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
120 d | 2011 (січень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1598 | 130кВт - 177к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
125 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 165кВт - 224к.с. | B47 D20 B, Дизель | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 i | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
125 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 175кВт - 238к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 135 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M 135 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 1 (F21) | 114 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | N47 D16 A, Дизель | |
116 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1496 | 85кВт - 116к.с. | B37 D15 A, Дизель | |
116 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 80кВт - 109к.с. | B38 B15 A, Бензин | |
116 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
118 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 i | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 100кВт - 136к.с. | B38 B15 A, Бензин | |
120 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1598 | 130кВт - 177к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 165кВт - 224к.с. | B47 D20 B, Дизель | |
125 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 175кВт - 238к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
125 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 135 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M 135 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 2 кабрио (F23) | 218 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
218 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 100кВт - 136к.с. | B38 B15 A, B38 A15 MO, Бензин | |
220 d | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
220 i | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
225 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 165кВт - 224к.с. | B47 D20 B, Дизель | |
228 i | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 235 i | 2014 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 2 купе (F22, F87) | 218 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
218 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
218 i | 2015 (березень) - йде виробництво | 1499 | 100кВт - 136к.с. | B38 B15 A, B38 A15 MO, Бензин | |
220 d | 2014 (березень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
220 d | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
220 d | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
220 d xDrive | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
220 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
225 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
225 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 165кВт - 224к.с. | B47 D20 B, Дизель | |
228 i | 2014 (липень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
M 235 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M 235 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 (F30, F35, F80) | 316 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
318 i | 2015 (липень) - йде виробництво | 1499 | 100кВт - 136к.с. | B38 B15 A, Бензин | |
320 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
320 i | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
320 i | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
325 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
330 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2011 (жовтень) - 2013 (липень) | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (січень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
M3 | 2014 (січень) - йде виробництво | 2979 | 317кВт - 431к.с. | S55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 Gran Turismo (F34) | 318 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
318 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2013 (березень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2013 (травень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (липень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
330 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2013 (березень) - 2014 (березень) | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 Touring (F31) | 316 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
318 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
320 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
330 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
335 i | 2012 (січень) - 2013 (липень) | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 Gran Coupe (F36) | 418 d | 2014 (березень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
418 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
420 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
420 d | 2014 (березень) - 2015 (березень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
420 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
428 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 210кВт - 286к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
435 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 кабрио (F33, F83) | 420 d | 2015 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель |
420 d | 2013 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
420 d | 2013 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
420 i | 2014 (липень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
428 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
430 d | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 210кВт - 286к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
435 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M4 | 2014 (липень) - йде виробництво | 2979 | 317кВт - 431к.с. | S55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 купе (F32, F82) | 418 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
420 d | 2013 (липень) - 2015 (березень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
420 d | 2015 (березень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
420 i | 2013 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
425 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
428 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
430 d | 2013 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
430 d | 2013 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 210кВт - 286к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
435 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M4 | 2014 (січень) - йде виробництво | 2979 | 317кВт - 431к.с. | S55 B30 A, Бензин |
316 020 0026 MEYLE Наконечник поперечної кермової тяги купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить 316 020 0026 MEYLE Наконечник поперечної кермової тяги по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если 316 020 0026 MEYLE нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22