м Львів ул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
(067) 672-70-85
(063) 288-62-22
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
Наконечник поперечної кермової тяги OPTIMAL G1-1440
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|
2 | 2 дня | 984 грн |
Країна виробництва: Германия
Бренд-виробник: OPTIMAL
Артикул запчастини: G1-1440
Бренд-виробник: OPTIMAL
Артикул запчастини: G1-1440
Характеристики
? болта [мм] | 16,2 |
Внутрішнє різьблення [мм] | M14 x 1,50 RHT F |
Довжина [мм] | 160 |
Зовнішнє різьблення [мм] | M14 x 1,50 RHT M |
Сторона встановлення | зовнішній |
Сторона встановлення | передній міст |
Сторона встановлення | справа |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
ALPINA | 32106784796 |
BMW | 32106784796 |
BMW (BRILLIANCE) | 32106784796 |
ROLLS-ROYCE | 32106784796 |
Аналоги для OPTIMAL G1-1440
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
SPIDAN 51014 | Наконечник поперечної кермової тяги | 3 | 4 дня | 1436 грн | |
DELPHI TA2708 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 2 дня | 785 грн | |
FEBI BILSTEIN 39676 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 2 дня | 836 грн | |
NK 5031540 | Наконечник поперечної кермової тяги | 2 | 1 день | 614 грн | |
MAPCO 54637 | Наконечник поперечної кермової тяги | 5 | 5 днів | 792 грн | |
MOOG BM-ES-10442 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 5 днів | 948 грн | |
SIDEM 21539 | Наконечник поперечної кермової тяги | 2 | 7 днів | 966 грн | |
MEYLE 316 020 0023 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 1 день | 1129 грн | |
MEYLE 316 050 0080/HD | Комплектуючі керма, підвіска колеса | 2 | 2 дня | 24590 грн | |
SWAG 20 93 9676 | Наконечник поперечної кермової тяги | 2 | 7 днів | 1191 грн | |
TALOSA 42-07759 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 1 день | 543 грн | |
KAWE FL10233-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SPIDAN 51014 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
DELPHI TA2708 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
METZGER 54045212 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 39672 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 39676 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
NK 5031540 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MAPCO 54637 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MOOG BM-ES-10442 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SIDEM 21539 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 316 020 0023 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
MEYLE 316 050 0080/HD | Комплектуючі керма, підвіска колеса | - | - | - | - |
SWAG 20 93 9676 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230887 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FLENNOR FL10233-B | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FAI AUTOPARTS SS7355 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SBS 19065031540 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TOPRAN 502 175 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FIRST LINE FTR5669 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
BORG & BECK BTR5669 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TALOSA 42-07759 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
G.U.D GSP201284 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
BMW 5 (F10, F18) | 520 d | 2010 (березень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 120кВт - 163к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 A, Бензин | |
523 i | 2010 (березень) - йде виробництво | 2497 | 150кВт - 204к.с. | N52 B25 A, Бензин | |
523 i | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2996 | 150кВт - 204к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d | 2010 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 150кВт - 204к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
528 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
528 i | 2010 (лютий) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N53 B30 A, N53 B30 A, Бензин | |
528 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
530 d | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
530 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 200кВт - 272к.с. | N53 B30 A, N53 B30 A, Бензин | |
535 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2010 (серпень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2011 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2010 (лютий) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i xDrive | 2010 (серпень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
ActiveHybrid | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
M 550 d xDrive | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
M5 | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 5 Gran Turismo (F07) | 520 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
530 d | 2010 (липень) - йде виробництво | 2993 | 155кВт - 211к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
535 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2012 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i | 2012 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i xDrive | 2012 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
BMW 5 Touring (F11) | 520 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 A, Бензин | |
523 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 150кВт - 204к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
525 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 150кВт - 204к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
528 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
528 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
528 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
530 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 200кВт - 272к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
535 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
M 550 d xDrive | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
BMW 6 Gran Coupe (F06) | 640 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
BMW 6 кабрио (F12) | 640 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
640 i | 2011 (березень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
650 i | 2011 (березень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 407к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
M6 | 2012 (січень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 6 купе (F13) | 640 d | 2010 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
640 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 407к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
M6 | 2012 (січень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 7 (F01, F02, F03, F04) | 730 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель |
730 d | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
730 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
730 i | 2008 (червень) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N52 B30 A, N52 B30 BF, Бензин | |
740 d | 2009 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 225кВт - 306к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d xDrive | 2009 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 225кВт - 306к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 i | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N54 B30 A, Бензин | |
740 i | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, N55 B30 A, Бензин | |
750 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
750 i | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
750 i | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
750 i xDrive | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
750 i xDrive | 2009 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
760 i | 2009 (вересень) - йде виробництво | 5972 | 400кВт - 544к.с. | N74 B60 A, N74 B60 A, Бензин | |
ActiveHybrid | 2010 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 342кВт - 465к.с. | N63 B44 A, N63 B44 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 260кВт - 354к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2010 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, Электричество / Бензин |
G1-1440 OPTIMAL Наконечник поперечної кермової тяги купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить G1-1440 OPTIMAL Наконечник поперечної кермової тяги по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если G1-1440 OPTIMAL нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22