м Львів ул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
(067) 672-70-85
(063) 288-62-22
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
Осьовий шарнір, рульова тяга OPTIMAL G2-1238
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|
3 | 7 днів | 596 грн | |
2 | 2 дня | 812 грн |
Країна виробництва: Германия
Бренд-виробник: OPTIMAL
Артикул запчастини: G2-1238
Бренд-виробник: OPTIMAL
Артикул запчастини: G2-1238
Характеристики
Загальна довжина [мм] | 268,6 |
Зовнішнє різьблення 1 [мм] | M16 x 1,50 RHT M |
Зовнішнє різьблення 2 [мм] | M14 x 1,50 RHT M |
Необхідна кількість | 2 |
Сторона встановлення | всередині |
Сторона встановлення | з обох сторін |
Сторона встановлення | передній міст |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
BMW | 32106799960 |
BMW | 32106799965 |
Аналоги для OPTIMAL G2-1238
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
BMW 32106799960 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 8436 | 1 день | 15686 грн | |
BMW 32106799965 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 1 | 1 день | 10097 грн | |
FEBI BILSTEIN 44283 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 4 | 2 дня | 823 грн | |
FEBI BILSTEIN 44285 | Поперечна рульова тяга | 5 | 5 днів | 2371 грн | |
FEBI BILSTEIN 44297 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | 5 | 5 днів | 2583 грн | |
FEBI BILSTEIN 44298 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | 1 | 5 днів | 2850 грн | |
SIDEM 21016 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 5 | 7 днів | 743 грн | |
MEYLE 316 031 0012 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 2 | 2 дня | 1059 грн | |
SWAG 20 94 4283 | Осьовий шарнір, рульова тяга | 2 | 2 дня | 971 грн | |
SWAG 20 94 4286 | Поперечна рульова тяга | 5 | 9 днів | 2143 грн | |
SPIDAN 50878 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
QUINTON HAZELL QR3920S | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
METZGER 51025018 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44283 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44285 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44286 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44287 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44288 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44297 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44298 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
MAPCO 54646 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
SIDEM 21016 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
MEYLE 316 031 0012 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4283 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4285 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4286 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4287 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4288 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4297 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4298 | Ремкомплект, осьовий шарнір поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
A.B.S. 250331 | Поперечна рульова тяга | - | - | - | - |
JP GROUP 1444501200 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
JP GROUP 1444501209 | Осьовий шарнір, рульова тяга | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
BMW 1 (F20) | 114 d | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 d | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | N47 D16 A, Дизель | |
116 i | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2011 (січень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 175кВт - 238к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
125 i | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 135 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 1 (F21) | 114 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | N47 D16 A, Дизель | |
116 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 i | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 175кВт - 238к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
125 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 135 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 2 купе (F22, F87) | 218 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
220 d | 2014 (березень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
220 d | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
220 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
225 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
228 i | 2014 (липень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
M 235 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 (F30, F35, F80) | 316 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 i | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
320 i | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
325 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
330 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (січень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
BMW 3 Gran Turismo (F34) | 318 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
320 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2013 (березень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
325 d | 2013 (липень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
330 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 Touring (F31) | 316 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
330 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 Gran Coupe (F36) | 418 d | 2014 (березень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
420 d | 2014 (березень) - 2015 (березень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
420 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
428 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 кабрио (F33, F83) | 420 d | 2013 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
420 i | 2014 (липень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
425 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
428 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 купе (F32, F82) | 420 d | 2013 (липень) - 2015 (березень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
420 i | 2013 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
425 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
428 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
430 d | 2013 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин |
G2-1238 OPTIMAL Осьовий шарнір, рульова тяга купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить G2-1238 OPTIMAL Осьовий шарнір, рульова тяга по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если G2-1238 OPTIMAL нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22