м Львів вул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
0632886222
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
Наконечник поперечної кермової тяги QUINTON HAZELL QR3919S
Нет в наличии
Країна виробництва: Великобритания
Бренд-виробник: QUINTON HAZELL
Артикул запчастини: QR3919S
Бренд-виробник: QUINTON HAZELL
Артикул запчастини: QR3919S

Характеристики
Довжина [мм] | 150 |
Розмір різьблення 1 | Female M14x1.5RHT |
Розмір різьблення 2 | Male M14x1.5RHT |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
BMW | 32 10 6 799 967 |
Аналоги для QUINTON HAZELL QR3919S
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
BMW 32 10 6 799 967 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 2 дня | 4375 грн | |
FEBI BILSTEIN 44282 | Наконечник поперечної кермової тяги | 1 | 4 дня | 1301 грн | |
A.B.S. 230955 | Наконечник поперечної кермової тяги | 3 | 4 дня | 1203 грн | |
FEBI BILSTEIN 44280 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 44282 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
SWAG 20 94 4282 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
A.B.S. 230955 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
TOPRAN 502 658 | Наконечник поперечної кермової тяги | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
BMW 1 (F20) | 114 d | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 d | 2012 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | N47 D16 A, Дизель | |
116 i | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
120 d | 2011 (січень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2010 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 175кВт - 238к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
125 i | 2011 (серпень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 135 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 1 (F21) | 114 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 70кВт - 95к.с. | N47 D16 A, Дизель |
114 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 75кВт - 102к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
116 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | N47 D16 A, Дизель | |
116 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
116 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
118 i | 2012 (липень) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
120 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
120 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 d | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
125 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 1997 | 160кВт - 218к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
125 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 175кВт - 238к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
M 135 i | 2011 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 2 купе (F22, F87) | 218 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
220 d | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
220 d | 2014 (березень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
220 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
225 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
228 i | 2014 (липень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
M 235 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 (F30, F35, F80) | 316 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 100кВт - 136к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
318 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
320 i | 2012 (лютий) - йде виробництво | 1598 | 125кВт - 170к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
325 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
330 d | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (січень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
M3 | 2014 (січень) - йде виробництво | 2979 | 317кВт - 431к.с. | S55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 Gran Turismo (F34) | 318 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
320 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2013 (березень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
325 d | 2013 (липень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
330 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 3 Touring (F31) | 316 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 85кВт - 116к.с. | N47 D20 C, Дизель |
316 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 1598 | 100кВт - 136к.с. | N13 B16 A, Бензин | |
318 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 147кВт - 200к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 1995 | 120кВт - 163к.с. | N47 D20 C, B47 D20 A, Дизель | |
320 d | 2012 (червень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
320 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
325 d | 2013 (березень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
328 i | 2012 (червень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
330 d | 2012 (червень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
335 i | 2013 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 Gran Coupe (F36) | 418 d | 2014 (березень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель |
420 d | 2014 (березень) - 2015 (березень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
420 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
428 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2014 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 кабрио (F33, F83) | 420 d | 2013 (жовтень) - 2015 (липень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
420 i | 2014 (липень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
425 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
428 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
430 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2013 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M4 | 2014 (липень) - йде виробництво | 2979 | 317кВт - 431к.с. | S55 B30 A, Бензин | |
BMW 4 купе (F32, F82) | 420 d | 2013 (липень) - 2015 (березень) | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
420 i | 2013 (листопад) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 B, Бензин | |
425 d | 2014 (січень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
428 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, N26 B20 A, Бензин | |
430 d | 2013 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
435 i | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
M4 | 2014 (січень) - йде виробництво | 2979 | 317кВт - 431к.с. | S55 B30 A, Бензин |
QR3919S QUINTON HAZELL Наконечник поперечної кермової тяги купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить QR3919S QUINTON HAZELL Наконечник поперечної кермової тяги по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если QR3919S QUINTON HAZELL нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22