м Львів ул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
(067) 672-70-85
(063) 288-62-22
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
несучий / напрямний шарнір SIDEM 21584
Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|
3 | 7 днів | 812 грн | |
2 | 1 день | 847 грн | |
1 | 2 дня | 852 грн | |
5 | 1 день | 865 грн | |
2 | 2 дня | 881 грн |
Країна виробництва: Бельгия
Бренд-виробник: SIDEM
Артикул запчастини: 21584
Бренд-виробник: SIDEM
Артикул запчастини: 21584
Характеристики
Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | з укріплюючим матеріалом |
Додатковий артикул / Додаткова інформація 2 | необхідне спеціальне монтажне обладнання |
Зовнішній діаметр [мм] | 52 |
Сторона встановлення | Задня вісь двостороння |
Сторона встановлення | знизу |
Сторона встановлення | позаду |
Номери оригіналів
Виробник | Артикул |
---|---|
BMW | 33 32 6 780 438 |
Аналоги для SIDEM 21584
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
BMW 33 32 6 780 438 | несучий / напрямний шарнір | 2718 | 1 день | 3179 грн | |
MOOG BM-BJ-10455 | несучий / напрямний шарнір | 3 | 3 дня | 612 грн | |
SPIDAN 51039 | несучий / напрямний шарнір | 4 | 4 дня | 1229 грн | |
LEMFORDER 34599 01 | Підвіска, корпус колісного підшипника | 2 | 1 день | 1291 грн | |
FEBI BILSTEIN 37959 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса; Втулка, балка моста; Втулка, балка моста; Підвіска, стійка валу | 5 | 6 днів | 1050 грн | |
NK 5101561 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | 2 | 1 день | 632 грн | |
MEYLE 314 711 0003 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | 2 | 1 день | 963 грн | |
A.B.S. 271232 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | 1 | 1 день | 620 грн | |
JP GROUP 1450301700 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | 1 | 1 день | 463 грн | |
KAWE FL10422-J | Підвіска, корпус колісного підшипника | - | - | - | - |
MOOG BM-BJ-10455 | несучий / напрямний шарнір | - | - | - | - |
SPIDAN 51039 | несучий / напрямний шарнір | - | - | - | - |
LEMFORDER 34599 01 | Підвіска, корпус колісного підшипника | - | - | - | - |
METZGER 52074109 | Підвіска, корпус колісного підшипника | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 37907 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса; Втулка, балка моста; Втулка, балка моста; Підвіска, стійка валу | - | - | - | - |
FEBI BILSTEIN 37959 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса; Втулка, балка моста; Втулка, балка моста; Підвіска, стійка валу | - | - | - | - |
NK 5101561 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | - | - | - | - |
MEYLE 314 711 0003 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | - | - | - | - |
SWAG 20 93 7959 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса; Втулка, балка моста; Втулка, балка моста; Підвіска, стійка валу | - | - | - | - |
OCAP 0405596 | Підвіска, корпус колісного підшипника | - | - | - | - |
A.B.S. 271232 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | - | - | - | - |
FLENNOR FL10422-J | Підвіска, корпус колісного підшипника | - | - | - | - |
JP GROUP 1450301700 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | - | - | - | - |
FORMPART 1203018 | Підвіска, важіль незалежної підвіски колеса | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
BMW 5 (F10, F18) | 518 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
518 d | 2013 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
520 d | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
520 d | 2010 (березень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель | |
520 d xDrive | 2014 (липень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
520 d xDrive | 2013 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 A, Бензин | |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 120кВт - 163к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
523 i | 2010 (березень) - йде виробництво | 2497 | 150кВт - 204к.с. | N52 B25 A, Бензин | |
523 i | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2996 | 150кВт - 204к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d | 2010 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 150кВт - 204к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 155кВт - 211к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
528 i | 2010 (лютий) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N53 B30 A, N53 B30 A, Бензин | |
528 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
528 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
530 d | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
530 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 200кВт - 272к.с. | N53 B30 A, N53 B30 A, Бензин | |
535 d | 2010 (серпень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, N55 B30 A, Бензин | |
535 i | 2009 (грудень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2011 (березень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2013 (липень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2010 (лютий) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i | 2013 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i xDrive | 2010 (серпень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i xDrive | 2013 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
ActiveHybrid | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 250кВт - 340к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
M 550 d xDrive | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
M5 | 2014 (січень) - йде виробництво | 4395 | 423кВт - 575к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
M5 | 2014 (липень) - йде виробництво | 4395 | 441кВт - 600к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
M5 | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 5 Gran Turismo (F07) | 520 d | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель |
528 i | 2013 (серпень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
530 d | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2010 (липень) - йде виробництво | 2993 | 155кВт - 211к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
535 d | 2012 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2012 (лютий) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2009 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
550 i | 2012 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i | 2009 (жовтень) - 2010 (грудень) | 4395 | 298кВт - 405к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i xDrive | 2012 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i xDrive | 2010 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
BMW 5 Touring (F11) | 518 d | 2014 (травень) - йде виробництво | 1995 | 110кВт - 150к.с. | B47 D20 A, Дизель |
518 d | 2013 (січень) - йде виробництво | 1995 | 105кВт - 143к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
520 d | 2014 (травень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
520 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, N47 D20 C, Дизель | |
520 d xDrive | 2013 (лютий) - йде виробництво | 1995 | 135кВт - 184к.с. | N47 D20 C, Дизель | |
520 d xDrive | 2014 (травень) - йде виробництво | 1995 | 140кВт - 190к.с. | B47 D20 A, Дизель | |
520 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 135кВт - 184к.с. | N20 B20 A, N20 B20 A, Бензин | |
523 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 150кВт - 204к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
523 i | 2010 (квітень) - 2011 (грудень) | 2497 | 150кВт - 204к.с. | N52 B25 A, Бензин | |
525 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
525 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 150кВт - 204к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
525 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1995 | 160кВт - 218к.с. | N47 D20 D, Дизель | |
528 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
528 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
528 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1997 | 180кВт - 245к.с. | N20 B20 A, Бензин | |
530 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
530 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2996 | 200кВт - 272к.с. | N53 B30 A, Бензин | |
535 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 220кВт - 299к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
535 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
535 i xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 225кВт - 306к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
550 i | 2013 (травень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
550 i | 2010 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
M 550 d xDrive | 2012 (січень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
BMW 6 Gran Coupe (F06) | 640 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 d xDrive | 2013 (січень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
640 i | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
640 i xDrive | 2013 (січень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2012 (грудень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2014 (лютий) - йде виробництво | 4395 | 423кВт - 575к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2015 (липень) - йде виробництво | 4395 | 441кВт - 600к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 6 кабрио (F12) | 640 d | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
640 i | 2011 (березень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
640 i xDrive | 2013 (січень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2011 (березень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 407к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
M6 | 2014 (лютий) - йде виробництво | 4395 | 423кВт - 575к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2012 (січень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2015 (липень) - йде виробництво | 4395 | 441кВт - 600к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 6 купе (F13) | 640 d | 2010 (листопад) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель |
640 d xDrive | 2011 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
640 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
640 i xDrive | 2013 (січень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
650 i | 2010 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 407к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (червень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
650 i xDrive | 2011 (листопад) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2015 (липень) - йде виробництво | 4395 | 441кВт - 600к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2012 (січень) - йде виробництво | 4395 | 412кВт - 560к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
M6 | 2014 (лютий) - йде виробництво | 4395 | 423кВт - 575к.с. | S63 B44 B, Бензин | |
BMW 7 (F01, F02, F03, F04) | 730 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, Дизель |
730 d | 2009 (липень) - йде виробництво | 2993 | 155кВт - 211к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
730 d | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 2993 | 180кВт - 245к.с. | N57 D30 A, Дизель | |
730 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 190кВт - 258к.с. | N57 D30 A, N57 D30 A, Дизель | |
730 i | 2008 (червень) - йде виробництво | 2996 | 190кВт - 258к.с. | N52 B30 A, N52 B30 BF, Бензин | |
740 d | 2009 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 225кВт - 306к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d xDrive | 2009 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 225кВт - 306к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 230кВт - 313к.с. | N57 D30 B, Дизель | |
740 i | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 2979 | 240кВт - 326к.с. | N54 B30 A, Бензин | |
740 i | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, N55 B30 A, Бензин | |
740 i, Li xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, Бензин | |
750 d xDrive | 2012 (липень) - йде виробництво | 2993 | 280кВт - 381к.с. | N57 D30 C, Дизель | |
750 i | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
750 i | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, Бензин | |
750 i xDrive | 2009 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 300кВт - 408к.с. | N63 B44 A, N63 B44 B, Бензин | |
750 i xDrive | 2012 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 B, Бензин | |
760 i | 2009 (вересень) - йде виробництво | 5972 | 400кВт - 544к.с. | N74 B60 A, N74 B60 A, Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 235кВт - 320к.с. | N55 B30 A, N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2010 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 449к.с. | N63 B44 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2010 (жовтень) - йде виробництво | 4395 | 342кВт - 465к.с. | N63 B44 A, N63 B44 A, Электричество / Бензин | |
ActiveHybrid | 2012 (липень) - йде виробництво | 2979 | 260кВт - 354к.с. | N55 B30 A, Электричество / Бензин | |
BMW 7 (G11, G12) | 730 d | 2015 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 195кВт - 265к.с. | B57 D30 A, Дизель |
730 d xDrive | 2015 (вересень) - йде виробництво | 2993 | 195кВт - 265к.с. | B57 D30 A, Дизель | |
740 i | 2015 (вересень) - йде виробництво | 2998 | 240кВт - 326к.с. | B58 B30 A, B58 B30 A, Бензин | |
750 i xDrive | 2015 (вересень) - йде виробництво | 4395 | 330кВт - 450к.с. | N63 B44 C, N63 B44 C, Бензин |
21584 SIDEM несучий / напрямний шарнір купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить 21584 SIDEM несучий / напрямний шарнір по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если 21584 SIDEM нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22