м Львів вул Пластова 2 Посмотреть на карте
41.69 грн.
45.66 грн.
Кошик
0632886222
Вам перезвонить?
Точный подбор автозапчастей
Год выпуска авто
Марка авто
Модель авто
Модификация авто
Підшипник кочення, опора стійки амортизатора SKF VKD 35042
Нет в наличии
Країна виробництва: Швеция
Бренд-виробник: SKF
Артикул запчастини: VKD 35042
Бренд-виробник: SKF
Артикул запчастини: VKD 35042

Характеристики
Кількість на вісь | 2 |
Аналоги для SKF VKD 35042
Бренд | Артикул | Деталь | Наявність | Термін постачання | Ціна | Купити |
---|---|---|---|---|---|
KYB SM5610 | Ремкомплект, опора стійки амортизатора | 5 | 6 днів | 1928 грн | |
SKF VKD 35042 T | Підшипник кочення, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
KYB SM5610 | Ремкомплект, опора стійки амортизатора | - | - | - | - |
Встановлюється на автомобілі
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
OPEL INSIGNIA | 1.4 | 2011 (квітень) - йде виробництво | 1364 | 103кВт - 140к.с. | A 14 NET, Бензин |
1.4 LPG | 2012 (липень) - йде виробництво | 1364 | 103кВт - 140к.с. | A 14 NET, Бензин/автогаз (LPG) | |
1.6 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | A 16 XER, Бензин | |
1.6 Turbo | 2008 (липень) - йде виробництво | 1598 | 132кВт - 180к.с. | A 16 LET, Бензин | |
1.8 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1796 | 103кВт - 140к.с. | A 18 XER, Бензин | |
2.0 Biturbo CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 140кВт - 190к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 Biturbo CDTI | 2012 (січень) - йде виробництво | 1956 | 143кВт - 195к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 Biturbo CDTI 4x4 | 2009 (травень) - йде виробництво | 1956 | 140кВт - 190к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 Biturbo CDTI 4x4 | 2012 (січень) - йде виробництво | 1956 | 143кВт - 195к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 96кВт - 131к.с. | A 20 DTJ, A 20 DT, Дизель | |
2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 118кВт - 160к.с. | A 20 DTH, Дизель | |
2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 81кВт - 110к.с. | A 20 DTC, A 20 DTL, Дизель | |
2.0 CDTI 4x4 | 2010 (червень) - йде виробництво | 1956 | 118кВт - 160к.с. | A 20 DTH, Дизель | |
2.0 E85 Turbo | 2010 (вересень) - йде виробництво | 1998 | 162кВт - 220к.с. | A 20 NHT, эластичное топливо | |
2.0 Turbo | 2014 (квітень) - йде виробництво | 1998 | 184кВт - 250к.с. | A 20 NHT, Бензин | |
2.0 Turbo | 2008 (липень) - йде виробництво | 1998 | 162кВт - 220к.с. | A 20 NHT, Бензин | |
2.0 Turbo 4x4 | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1998 | 184кВт - 250к.с. | A 20 NFT, Бензин | |
2.0 Turbo 4x4 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1998 | 162кВт - 220к.с. | A 20 NHT, Бензин | |
2.8 V6 Turbo 4x4 | 2008 (липень) - йде виробництво | 2792 | 191кВт - 260к.с. | A 28 NET, Бензин | |
2.8 V6 Turbo OPC 4x4 | 2009 (липень) - йде виробництво | 2792 | 239кВт - 325к.с. | A 28 NER, Бензин | |
OPEL INSIGNIA седан | 1.4 | 2011 (квітень) - йде виробництво | 1364 | 103кВт - 140к.с. | A 14 NET, Бензин |
1.4 LPG | 2012 (липень) - йде виробництво | 1364 | 103кВт - 140к.с. | A 14 NET, Бензин/автогаз (LPG) | |
1.6 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | A 16 XER, Бензин | |
1.6 Turbo | 2009 (січень) - йде виробництво | 1598 | 132кВт - 180к.с. | A 16 LET, Бензин | |
1.8 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1796 | 103кВт - 140к.с. | A 18 XER, Бензин | |
2.0 Biturbo CDTI | 2012 (січень) - йде виробництво | 1956 | 143кВт - 195к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 Biturbo CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 140кВт - 190к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 Biturbo CDTI 4x4 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 140кВт - 190к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 Biturbo CDTI 4x4 | 2012 (січень) - йде виробництво | 1956 | 143кВт - 195к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 96кВт - 131к.с. | A 20 DTJ, A 20 DT, Дизель | |
2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 118кВт - 160к.с. | A 20 DTH, Дизель | |
2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 81кВт - 110к.с. | A 20 DTC, A 20 DTL, Дизель | |
2.0 CDTI 4x4 | 2010 (червень) - йде виробництво | 1956 | 118кВт - 160к.с. | A 20 DTH, Дизель | |
2.0 Turbo | 2008 (липень) - йде виробництво | 1998 | 162кВт - 220к.с. | A 20 NHT, Бензин | |
2.0 Turbo | 2014 (квітень) - йде виробництво | 1998 | 184кВт - 250к.с. | A 20 NHT, Бензин | |
2.0 Turbo 4x4 | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1998 | 184кВт - 250к.с. | A 20 NFT, Бензин | |
2.0 Turbo 4x4 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1998 | 162кВт - 220к.с. | A 20 NHT, Бензин | |
2.0 Turbo E85 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1998 | 162кВт - 220к.с. | A 20 NHT, эластичное топливо | |
2.8 V6 Turbo 4x4 | 2008 (липень) - йде виробництво | 2792 | 191кВт - 260к.с. | A 28 NET, Бензин | |
2.8 V6 Turbo OPC 4x4 | 2009 (липень) - йде виробництво | 2792 | 239кВт - 325к.с. | A 28 NER, Бензин | |
OPEL INSIGNIA универсал | 1.4 | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1364 | 103кВт - 140к.с. | A 14 NET, Бензин |
1.4 LPG | 2012 (липень) - йде виробництво | 1364 | 103кВт - 140к.с. | A 14 NET, Бензин/автогаз (LPG) | |
1.6 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1598 | 85кВт - 116к.с. | A 16 XER, Бензин | |
1.6 Turbo | 2009 (січень) - йде виробництво | 1598 | 132кВт - 180к.с. | A 16 LET, Бензин | |
1.8 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1796 | 103кВт - 140к.с. | A 18 XER, Бензин | |
2.0 Biturbo CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 140кВт - 190к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 Biturbo CDTI | 2012 (січень) - йде виробництво | 1956 | 143кВт - 195к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 Biturbo CDTI 4x4 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 140кВт - 190к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 Biturbo CDTI 4x4 | 2012 (січень) - йде виробництво | 1956 | 143кВт - 195к.с. | A 20 DTR, Дизель | |
2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 96кВт - 131к.с. | A 20 DTJ, A 20 DT, Дизель | |
2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 118кВт - 160к.с. | A 20 DTH, Дизель | |
2.0 CDTI | 2008 (липень) - йде виробництво | 1956 | 81кВт - 110к.с. | A 20 DTC, A 20 DTL, Дизель | |
2.0 CDTI 4x4 | 2010 (червень) - йде виробництво | 1956 | 118кВт - 160к.с. | A 20 DTH, Дизель | |
2.0 E85 Turbo | 2010 (вересень) - йде виробництво | 1998 | 162кВт - 220к.с. | A 20 NHT, эластичное топливо | |
2.0 Turbo | 2008 (липень) - йде виробництво | 1998 | 162кВт - 220к.с. | A 20 NHT, A 20 NHT, Бензин | |
2.0 Turbo | 2014 (квітень) - йде виробництво | 1998 | 184кВт - 250к.с. | A 20 NHT, Бензин | |
2.0 Turbo 4x4 | 2008 (липень) - йде виробництво | 1998 | 162кВт - 220к.с. | A 20 NHT, Бензин | |
2.0 Turbo 4x4 | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1998 | 184кВт - 250к.с. | A 20 NFT, Бензин | |
2.8 V6 Turbo 4x4 | 2008 (жовтень) - йде виробництво | 2792 | 191кВт - 260к.с. | A 28 NET, Бензин | |
2.8 V6 Turbo OPC 4x4 | 2009 (липень) - йде виробництво | 2792 | 239кВт - 325к.с. | A 28 NER, Бензин |
VKD 35042 SKF Підшипник кочення, опора стійки амортизатора купить в интернет-магазине Фортуна Авто
Чтобы купить VKD 35042 SKF Підшипник кочення, опора стійки амортизатора по оптимальной цене, оформите заказ на сайте или свяжитесь с менеджером по телефону. Если VKD 35042 SKF нет в наличии, мы доставим товар под заказ или предложим возможные аналоги.
Есть вопросы?
Обращайтесь к менеджеру
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22
- менеджер по автозапчастинах(063) 288-62-22